Gyakori kérdések

A szállítás raktáron lévő termékek esetében általános esetben 2-3 munkanap. Raktáron NEM lévő termékek esetén 1-2 hét.

Bankkártyás és utánvétes fizetésre van lehetőség

Ha nem érkezett meg a csomagod a termék elérhetőségének megfelelő időszakon belül, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton keresztül a
redflagshop@pentamedia.hu címen vagy a kapcsolat menüpont alatt. Ellenőrizni fogjuk a rendelés állapotát, és segítünk a probléma megoldásában.

Ha módosítani szeretnéd a rendelésedet (például termékcserét kérsz, címet javítasz, vagy hozzáadnál valamit), kérjük, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot a
redflagshop@pentamedia.hu címen, hogy segítsünk.

A RedFlagShop.hu webáruházban kínált termékek részletes jellemzői az adott termékre kattintva érhetők el. A termékleírásokat a termékek gyártói és szállítói biztosítják, ezért azok pontosságáért felelősséget nem tudunk vállalni. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy elkerüljük a hibás információk megjelenését.
Felhívjuk figyelmed, hogy a monitoron látható színek eltérhetnek a valóságtól! Az olyan termékeknél, amelyek különböző változatokban (például méret, szín vagy csomagolás) kaphatók, a képek nem minden esetben tükrözik pontosan a választott változatot. A termékek megjelenése a gyártó frissítései vagy szállítási eltérések miatt kis mértékben változhat.
Köszönjük megértésed és jó vásárlást kívánunk!

Először is látogassel a visszatérítési és vissz küldési szabályzatunkra, ahol részletesen leírjuk a folyamatot, majd a Visszaküldés és csere oldalunkat töltsd ki!

Szállítási cím:
Logify - RedFlagShop
1037 Budapest, Kunigunda útja 68.

A kosarad alján található piros átvételi gombra kattintva tudod kiválasztani a csomagpontot!